Известие

Collapse
No announcement yet.

Корекция на впръскването при mjet - питане?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Да попитам хората,които си разменят дюзите,когато го направите,ресетвате ли адаптивните параметри на ЕКУ-то,защото ако не го правите,ще има да почакате да се промени корекцията бая време.
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #32
      Ако въпроса е към мен, аз лично не съм въртял дюзи и не съм ресетвал. Всичко което писах в темата е на база видяно и чуто, доколко е вярно не мога да кажа от опит, единствено не съм сигурен за допустимите граници. Ако ти знаеш точните параметри (а ти ги знаеш, сигурен съм), можеш да ги споделиш с всички нас или да пишеш кое как се прави и да приключим въпроса.

      Пс Наясно съм че това е сервизна информация и не се споделя току тъй, ще те разбера напълно ако не ти се казват конкретните параметри.
      Last edited by mirchozo; d.m.y г., 11:21.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #33
        Пресни пресни.....
        Last edited by eproHD; d.m.y г., 11:27.
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
        sigpic

        Comment


        • #34
          И тук по време на движение току що !
          Да видим сега анализаторите какво ще кажат добре ли е каляската или да я хвърлям у морето !!!
          Last edited by eproHD; d.m.y г., 11:27.
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
          sigpic

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
            Ако въпроса е към мен, аз лично не съм въртял дюзи и не съм ресетвал. Всичко което писах в темата е на база видяно и чуто, доколко е вярно не мога да кажа от опит, единствено не съм сигурен за допустимите граници. Ако ти знаеш точните параметри (а ти ги знаеш, сигурен съм), можеш да ги споделиш с всички нас или да пишеш кое как се прави и да приключим въпроса.

            Пс Наясно съм че това е сервизна информация и не се споделя току тъй, ще те разбера напълно ако не ти се казват конкретните параметри.
            Точни параметри не може да се каже,че има.Въпроса е,че баланса на цилиндрите зависи от много неща,не само от дюзи и компресия.При колите с вихрови клапи,се оказва голямо влияние на корекциите,ако има проблем с клапите,а то обикновенно има,ЕГР-а също оказва влияние,задръстен всмукателен колектор също,проблемен маховик..............По принцип,на студен мотор,ако държат около 2-2.5 всичко е наред.Никога не се хвърляйте на дюзи,ако видите голяма корекция.
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              Точни параметри не може да се каже,че има.Въпроса е,че баланса на цилиндрите зависи от много неща,не само от дюзи и компресия.При колите с вихрови клапи,се оказва голямо влияние на корекциите,ако има проблем с клапите,а то обикновенно има,ЕГР-а също оказва влияние,задръстен всмукателен колектор също,проблемен маховик..............По принцип,на студен мотор,ако държат около 2-2.5 всичко е наред.Никога не се хвърляйте на дюзи,ако видите голяма корекция.
              Мерси от мен.Това ме интересуваше ,значи от -2,5 до +2,5 е в рамките на нормалното и за конкретна причина е трудно да се каже,предвид споменатите като евентуални такива.
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment

              Working...
              X